sunnuntai 4. maaliskuuta 2012

Voisi sitä rahansa huonomminkin käyttää...

Elikkäs ensi viikolla minua odottaa, joka tapauksessa pelin uudelleen asentelu, sillä "kokoilmani" kasvaa täyteen mittaansa. Niinpä etsiskelin kaikki Sims 3 osani jo tuohon ja löysin samaisesta muuttolaatikosta (kyllä olen asunut tällä kolme vuotta ja osa tavaroista on edelleen muuttolaatikoissa) myös sims2  pelini. Niinpä ajattelin nyt, että näytänkin teille millaiset "kokoilmat" minulta löytyy.

Sims 2 peruspeli + kaikki ilmestyneet lisäosat
Kaikki Sims 2 kamasetit ja lisäksi tuo joulupaketti
Sims medieval limited edition pölyttyy myös hyllyssä... Oikeasti olen pelannut tätä vain pari kertaa
Ja Sims 3 kokoilmani, ensi viikolla pitäisi tähän tulla lisäyksen Superstara ja Keskustan kuhinaa sekä Makkari & Kylppäri
Ja kyllä aikoinaan Sims 2 kohdalla ostin kaikki pelit heti ilmestyessään, että siitä voitte laskea paljonko minulla on mennyt rahaa kun jokainen lisäri maksoi sen noin 30 e ja kamasetit taisi olla 20e pintaa... Mutta hei niinhän sitä sanotaan... Voisin minä rahana huonomminkin käyttää :)

6 kommenttia:

  1. Oho, sullahan noita löytyy(:
    Pidän hirveesti noista kakkosen kansista :D ne on mun mielestä hienompia kun kolmosen... vaikka kolmonen on pelinä parempi(:

    VastaaPoista
  2. Kiitosta paljon :) Itsekin pidin kyllä kakkosen kansien "yksinkertaisuudesta". Toivottavasti kolmosen osalta puutuvat osat tulisivat perjantaiksi niin pääsisi asentelemaan uudestaan ja testaamaan pelejä myös :) Ainakin jo kaikki kolme peliä oli lähtenyt matkaan :D

    VastaaPoista
  3. Ihana kokoelma osiaan :) Iteltäkii löytyy hyllystä aika lailla samankokonen kokoelma, TS2 kaikki lisärit mut kamaseteistä vaan Joulun-, Teinien- Kyökki&kylppäri- ja Kartano&puutarha-kamasetit, joista viimestä en koskaan päässy pelaamaan ku omani ei ikinä suostunu päivittämän Kaupunkikämppää.
    Ite tutustuin TS2 vasta 2006 joulun alla, ku ostin just 2006 alussa TS Keräilykokoelman, ja kerkesin just ajatella etten tarvii kakkosta ennen Lemmikkejä, halusin nimittäin aina pelata TS Unleashedilla, mut en koskaan saanu sitä omaks, ja sit viimein ostinkii ton CC:n (Complete Collection). Ei menny kauaakaan ku näin Lemmikkielämää-mainoksen ja sit aloin ostelee TS2 ja sen lisärit ykskerrallaan :D

    Tän lisäks omasta hyllystä löytyy siis myös TS CC ja The Sims+House Party -paketti. Voisin melkein lainata tätä ideaa teikäläiseltä, ja tehä oman postauksen TS-peleistäni :P

    VastaaPoista
  4. Aada tee ihmeessä. Minä ainakin haluan nähdä mitä kaikkea löytyy :D Minä en harmi vaan koskaan oikein the sims 1 päässyt pelailemaan. Olen ns toisen sukupolven pelaaja kuntaa :D

    VastaaPoista
  5. Mulla itelläni on vaan perus The Sims 2 & Perus THE SIMS 3, Iltahuvit, Lemmikkit, Supernatural, Täyttä Elämää, UnelmaDuuni, YliopistoElämää, MaailmanMatkaaja, Vuodenajat ja tänään hankittu SuperStara, Paratiisi Saari ja kamaseteissä on Kesskustan Kuhinaa, Baana Auki ja Piha...

    VastaaPoista